R-Mosty pořádají další akreditovaný kurz o sociokulturních specifikách romských žáků.

    Chcete se ZDARMA zúčastnit akreditovaného kurzu, který je nepostradatelný pro všechny pedagogy a pedagogické pracovníky, kteří pracují s romskými dětmi a rodinami?
    Využijte naší nabídky a přihlaste se na dvoudenní kurz Pedagog a sociokulturní specifika romských žáků, který proběhne v termínu 26. a 27. srpna 2014 na Biofarmě Belina v obci Nežichov, nedaleko západočeské Toužimi. Realizátorem kurzu je renomovaná organizace R-Mosty, specializující se na poskytování sociálních služeb a akreditovaného vzdělávání.

    Cílem kurzu je poskytnout informační servis v podobě ucelených dat o romské historii, jazyce, kulturních specifikách i současné socioekonomické situaci Romů, ale také vytvořit prostor pro navázání těchto informací na konkrétní zkušenosti účastníků a pro otevřenou interaktivní diskusi nad jednotlivými souvisejícími tématy. Tento akreditovaný kurz je realizován již pět let a za dobu jeho existence jím prošlo přes 300 pedagogů a dalších pracovníků z oblasti sociálních služeb, nízkoprahových klubů, sociálních a školských odborů a pedagogicko psychologických poraden. Kursisté dostanou inovativní materiály pro práci s romskými dětmi a získají základní vhled do ne zcela známých metod pedagogické práce, jako je např. kinestetický výchovný styl nebo pedagogika Montessori.

    Více na:
    http://www.romea.cz/cz/video/konference-seminare/r-mosty-poradaji-dalsi-akreditovany-kurz-o-sociokulturnich-specifikach-romskych-zaku

    #inkluze #socialnizaclenovani

    #inkluze #socialnizaclenovani

    Sociální začleňování (inkluze) z pohledu organizací pracujících s dětmi a mládeží je začlenění sociálně nebo zdravotně hendikepovaných dětí a mládeže do volnočasových aktivit pořádaných spolky, oddíly, kluby… apod. Cílem přitom je, aby se stali aktivními a rovnoprávnými členy skupiny. Česká rada dětí a mládeže (ČRDM) toto sociální začleňování podporuje prostřednictvím rozvoje způsobilostí, dovedností a schopností vedoucích, dobrovolníků a dalších spolupracovníků pracovat s dětmi a mládeží se specifickými potřebami v rámci volnočasových aktivit. Vytváří informační prostor pro sdílení zkušeností a předávání informací o aktivitách podporujících inkluzi dětí a mládeže.

    Autor