Zlatý Ámos

    Žáci mají v zásobě takových překvapení pěknou řádku, od překvápek nemilých až po ta úsměvná, na která všichni po letech rádi při třídních srazech vzpomínají. V pátek 18. února 2005 šestatřicet pedagogů zažilo hned několik překvapení najednou. První asi z testů, které vyplňovali; druhé z otázek, které od poroty dostávali a třetí při setkání s ministryní školství, která jim předala titul Zlatý Ámos školy, ve které učí. Jak v těchto chvílích oblíbení pedagogové vypadali, zda překvapeně či ne, si můžete překontrolovat ve dvou fotoalbech. První je ZDE a druhé je TADY. Ovšem ještě jedno velké překvapení většina z nominovaných do ankety Zlatý Ámos zažila už koncem minulého roku, když se o návrhu svých žáků dozvěděli. Přečtěte si, jak kandidáti na titul Zlatý Ámos doplnili větu Nominace na Zlatého Ámose mě …

    • Asi hlavně překvapila. Přiznám se ale, že počáteční pocit „to se všichni zbláznili?“, brzy vystřídala přece jen radost a uspokojení. (Balík)
    • Udělala neskutečnou radost. Byl to jeden z dárků k mým 41. narozeninám. Další byly soudek piva, nakládaný hermelín a paraple se zajíčkama.(Blahout)
    • Taky hodně rozveselila (no a potěšila určitě). (Čiklová)
    • Na jedné straně potěšila – odměna za celoživotní práci a na druhé straně překvapila – domnívám se, že středoškoláci jsou nad tyto ankety povzneseni. Byla pro mě velkou odměnou, protože jsem se zde setkala se svým bývalým žákem Ondřejem Balíkem.(Houkalová)
    • Překvapila, nejsem zrovna nejhodnější učitel. Potěšila. Z ní mám i obavy – vztahy v kolektivu kolegů jsou nevypočitatelné. (Lukášek)
    • Překvapila a potěšila, ale to jsem nevěděl, co to obnáší. (Peterka)
    • Překvapila, studentům nic neodpustím, to, co po nich chci, chci po všech. Dost je zaměstnávám. (Štěpničková)
    • Překvapila a potěšila. (Hanáková)
      Velice překvapila. (Šlechtová)
    • Příjemně potěšila, udivila. (Tartaini)
    • Překvapila a potěšila. (Schlosserová)
    • Určitě pobavila, je vidět, že žáci mají čas na hlouposti. (Derková)
    • Vyvedla z míry. (Posselt)
    • Moc překvapila a potěšila – je to velký projev důvěry. (Hykyšová)
    • Překvapila a potěšila. (Bartoníček)
    • Příjemně překvapila, ale také zaskočila. (Mattasová)
    • Velmi překvapila a jiného lepšího ocenění své práce už se mi dostat nemůže. (Doležalová)
    • Překvapila a potěšila. (Schönfeldová)
    • Velmi potěšila. (Tyč)
    • Velice potěšila. (Sedláček)
    • Nesmírně potěšila a překvapila. Člověka to dále zavazuje odvádět pro děti na ZŠ maximální práci a péči. (Eška)
    • Příjemně překvapila. (Beránek)
    • Překvapila, potěšila, ohromila, rozesmála, nadchla, zkrátka byla jsem mimo! (Pelikánová)
    • Překvapila, zaskočila, vyvedla z míry…(Kopečná)
    • Překvapila, žáci „to“ uskutečnili tajně a navíc je to má první třída. (Krčmář)
    • Mile překvapila, donutila mne zpětně se zamyslet nad tím, čím jsem si to zasloužila. (Pospíšilová)
    • Zaskočila, překvapila, ale také hodně potěšila. (Handlíř)
    • Potěšila. Je to ten nejhezčí dárek od mých žáků. (Glazarová)
    • Překvapila, zaskočila. (Dorňák)
    • Překvapila a příjemně potěšila. (Bílková)
    • Velmi potěšila. Byla jsem zároveň velmi překvapena. Po více než 2 letech „boje“ s částí třídy se od prosince nálada ve třídě viditelně zlepšila a třída mi dávala najevo, že bude vše v pořádku. Nominace mě utvrdila, že již nejsme soupeři, ale partneři v rámci třídy. (Malá)
    • Mile překvapila. Bylo pro mě velkou ctí, že si mě žáci vybrali a že mě mají rádi. (Pajková)
      Zaskočila a abych řekla pravdu, moc nepotěšila. Navrhovala jsem svým žákům, aby nominovali tedy alespoň celý pedagogický sbor. Neposlechli… (Fesslová)
    • Příjemně zaskočila, protože třída, kterou jsem letos dostala, mě už chtěla nominovat po měsíci a půl, co jsem je učila. Když jsem přišla na první hodinu, tak to mezi námi zajiskřilo a energie byla propojena. (Puchtová)
    • Potěšila a zaskočila. (Beková)

    Autor